Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Είναι χαρούμενες, υγιείς και ήσυχες...

Σε συνέχεια των παγκόσμιων πολιτικοκοινωνικοικονομικών ερευνών μου, αναλύω παρακάτω κάποια αποτελέσματα από τη διεθνή βιβλιογραφία, τα οποία αντιπαραβάλω με αληθινά γεγονότα. Η έρευνα μου χρηματοδοτείται από το Ελληνικό κράτος (όσο και αν υπάρχει ακόμα) και συγχρηματοδοτείται από το Dancing with the Stars και ένα σεβαστό αριθμό Ινστιτούτων (πορνοσάιτ και πορνοκάναλων δηλαδή).
Η Νορβηγία λοιπόν έχει την Καρολίνα, ένα σπουδαίο μοντέλο έρευνας της Γαλακτοπαραγωγής των Αγελάδων, το οποίο εκτιμώ ιδιαίτερα για το χαρακτήρα του δίχως να ατονεί το ενδιαφέρον μου και στην ιδιαίτερη χρηστικότητα του.

Αυτοί λοιπόν οι τύποι που έφτιαξαν την Καρολίνα, απέκρυψαν ένα μεγάλο τμήμα των δικών μου ερευνών στην περιφέρεια της κεντροδυτικής Μακεδονίας, όταν με περίσσεια παρρησία (Παρίσια, Πάριζα) διατυμπάνισα τους λόγους για τους οποίους δεν συναντά κανείς ευτυχισμένες αγελάδες στους βοσκότοπους της περιοχής. Δεν μπορεί μια αγελάδα, η οποία οχέυεται τεχνητώς, μόλις μιαν φοράν ανά έτος ενώ υπόκειται σε καθημερινή επί 305 ημερών τεχνητήν και πάλιν άμελξην, να ευφραίνετο και να ευδαιμονεί.
Κοινώς, απάντησα στο ερώτημα που για πολλά χρόνια ούτε οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι, αλλά και κανείς μεταγενέστερος και σύγχρονος, δεν κατάφερε να αποφανθεί μιας ικανοποιητικής λύσης.
Γιατί λοιπόν οι Αγελάδες έχουν αυτή τη βαρεμένη μουτράκλα?
Γιατί και εσύ μωρή, άμα σε πηδούσαν μια φορά το χρόνο και σου τραβάνε τα βυζιά κάθε μέρα, έτσι θα ήσουνα...μωρή χυμένη (πετυχυμένη).
Για να μάθεις να εκτιμάς...

Ολοκληρώνοντας (τελειώνοντας, χύνοντας, κυνόδοντας, χυνοπόδιο) τη σημερινή θεματική μου ενότητα, και χωρίς να θέλω να ταράξω περισσότερο τα νερά, της αγελάδας η οποία εγκυμονεί, αποφάσισα να μην αναφερθώ στον περιβόητο (σιωπηλό) οργασμό της, αλλά να αποκαλύψω, να ξεγυμνώσω αν μου επιτραπεί η έκφραση, αυτό το Νορβηγικό Μοντέλο, με τη βοήθεια ενός φίλου.

υγ. βελτίωση...βελτίωση...βελτίωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου