Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

no cunt for old men


Η στιγμή της συνηδειτοποίησης της γέννησής δεν αποθηκεύεται στη μνήμη του ανθρώπινου εγκεφάλου. Στο υποσυνείδητο πιθανότατα αποθηκεύεται όμως η συμπερασματική λογική διαπίστωση ότι οι γονείς σου γαμιούνται. Και όχι μόνο με την έννοια που θα συναντήσεις αργότερα στην εφηβεία σου όταν δεν θα σε αφήνουν να πας στη συναυλία της αγαπημένης σου ρόκ μπάντας, να βγείς με τη παρέα σου και γυρίσεις αργά στο σπίτι, να χουφτώσεις την ξαδερφούλα σου στο κυριακάτικο τραπέζι, αλλά με την φυσιολογική, αν και όχι απαραίτητα, έννοια του ρήματος. Γαμιούνται, γαμιόνται. Γαμιόσαντο σίγουρα κάποτε (χωρίς καπόται) για να είσαι εσύ εκεί τώρα. Τουλάχιστον ο ένας, δηλαδή η μητέρα σε αυτή τη περίπτωση, γιατί άντρας γεννά και γυναίκα τήκτει. Εξαιρούμε την περίπτωση του παιδιού του σωλήνα, γιατί όσο νά 'ναι θα είχες καταλάβει τη διαφορά από το φαινότυπο του μπαμπά σου, άσε που και η μαμά δεν νομίζω να άφηνε να πάει χαμένο το θέμα "σωλήνας". Θα ήταν η λέξη με τα περισσότερα χιτς έβερ στην οικογενειακή καθημερινότητα. Ο "πατέρας" δε θα σου επέτρεπε να ακούς λοστ μπόντις, η οδοντόκρεμα δεν θα ήταν σε σωληνάριο, το σκρίν σέιβερ στα γουίντοουζ δεν θα ήταν οι σωλήνες.

Από τις διάφορες οικογενειακές ιστορίες που έχω ακούσει, δυστυχώς καμμία δεν περιλάμβανε αυτό το θέμα. Κανένας φίλος η φίλη δεν ήρθε ποτέ να μου πεί μια ιστορία ότι βρήκε τους γονείς του να καρφώνονται στον καναπέ όταν γύρισε νωρίτερα από τα αγγλικά. Έστω να φασώνονται λίγο.

Μα γιατί να κρύβεις κάτι τέτοιο και να το θολώνεις και από πάνω με την ιστορία με τον πελαργό. Και γιατί πελαργό δηλαδή, τι μαλακίες είναι αυτές. Δεν ξέρω κανένα παιδί που να συμπαθεί τους πελαργούς.

Επιπλεόν δεν είχα στοιχεία οτι οι γονείς μου γαμιόσαντο την εποχή που θα έπρεπε να ωριμάσω σεξουαλικά. Καλά γιατί το κρύβανε. Που είναι η αρχαία τεχνική της προοικονομίας. Βάλε με στο τριπάκι ρε πατέρα, μου γαμάς που μου γαμάς τη μάνα. Άντε και εμείς είχαμε χωριστά δωμάτια, ο παππούς που είχε 5 παιδιά, και το σπίτι ηταν όλο κι όλο ένα δωμάτιο, πώς το έκανε, τα έστελνε στον κινηματογράφο τα υπόλοιπα.
Είχα κάποιες ενδείξεις όμως. Ο φάδερ έβγαινε συχνά γυμνός από το μπάνιο με τη πετσέτα χαλαρά ριγμένη πάνω του και τρέχοντας, α χωρίς να έχει μπεί η μαμά μέσα, να το πώ και αυτό. Ήθελε ίσως να μας περάσει έναν αέρα ελευθερίας, να δεθούμε σαν οικογένεια (ο KG xanthi, το έκανε με μεγαλύτερη επιτυχία όταν ξεντυνόταν στο ασανσέρ πριν φτάσει στο διαμέρισμα για να δώσει την εικόνα της ελευθερίας στις δύο κόρες του). Το πέτυχε.

Αέρας εικόνα άγαλμα (της ελευθερίας).
Είχα μείνει όταν κολυμπώντας με τη μάσκα και τα βατραχοπέδιλα μου σε κοντινή απόσταση από τους γονείς μου άκουσα τον πατέρα μου να καλεί τη μάνα μου να δεί το πσαράκι....
Είχε αμολύσει το παργάλι του έξω απο το μαγιό

Η μαμά χαμογελούσε ενθουσιασμένη φωνάζοντας, ίσως και με ένα ελαφρύ υπαινιγμό, "πούντο πούντο", οι κινήσεις της θύμιζαν άνθρωπο που παραπατάει και ψάχνει κάπου να πιαστεί. Το διασκέδασαν πολύ και οι δυο τους δίχως να γνωρίζουν ότι το πσαράκι το είδα και εγώ ο επίδοξος Ζάκ Υβ Κουστώ.

Φλάσ φίσινγκ γκέιμ.

Καλά που δεν πνίγηκα.

Μετά από τέτοιες εμπειρίες, κάνεις πιο εύκολα φίλους που αρέσκονται να δείχνουν τα γεννητικά τους όργανα με κάθε ευκαιρία. Χειμώνα Καλοκαίρι. Ειδικά το καλοκαίρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου