Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Σιγή

Σιγή ιχθύος
η σιωπή των αμνών...
Τελικά μόνο τα ζώα κάνουν ησυχία.
Κάποια δε μιλάν καν (άλογα).
Μήπως ο άνθρωπος δεν είναι ζώο τελικά.
Αν είναι πάντως ζώο που μιλάει, τότε μιλάει πολύ
και δεν ακούει. Μιλάει και στο κινητό.
Άκουσα ένα τύπο στο δρόμο να λέει ότι ξέχασε το κινητό του στο ατελιέ.
Το λέω και εγώ τώρα όταν περπατάω και μου τηλεφωνούν, γιατί είναι πολύ κούλ.
Παγωμένο όχι απλά κούλ.
Αν κάνεις τέχνη με απλά καθημερινά υλικά όπως τυρί, γιαούρτι, σκατά, δεν έχει κάποιο ενδιαφέρον?
Δεν έχει το έκαναν πολλοί, όπως ο ΝτούτσαΜΠ ας πούμε ναούμ!

Έχω δυο πράγματα στο μυαλό μου,
είτε να κάνω τέχνη ( 1. χα χα, όχι πως δεν κάνω δηλαδή)
είτε να κάνω κάτι με ζώα. ( 2. χαχαχαχα, ναι και αυτό το κάνω ήδη).
Ζωοτέχνης είναι η ιδιότητα μου (Ζωή και Τέχνη, κάτς μάι ντρίφτ?).
Ειδικότητα σπερματεγχύτη πρόκειται να αποκτήσω σύντομα (και αυτό το έχω ξανακάνει όμως, και ποιός δεν το έχει κάνει δηλαδή, ακόμα και κάτι γκομενάκια που τους το λές και αηδιάζουν, ενώ έχουν αρπάξει ένα σωρό ψωλές).
Αλλά πρέπει να βρέχεις και λίγο αλλιώς θα βγάλεις τυρί.

σχετικό:

Λέγεται ότι η γεύση του σπέρματος επηρεάζεται από τη διατροφή.
Μια βελγίδα φίλη μου (άσχετα αν εγώ νόμιζα ότι είναι αγγλίδα) έδινε στο αγόρι της χυμό πορτοκάλι γιατί ήθελε να πάρει βιταμίνες και της άρεσαν τα ξινά.
Εμπλουτισμός δηλαδή, διατροφικός μάλιστα.
Και του ψαριού το γάλα.
ΤΥΡΙ σιγή ιχθύος (θείος).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου