Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Νέες προσεγγίσεις στην έννοια του Βλάκα Δ.Υ.

Βάζεις νερό στο μπρίγκι να φτιάξεις τον καφέ σου (NES), για να μην χρησιμοποιήσεις το χλιαρό του βραστήρα αλλά και να μην επιβαρύνεις το περιβάλλον με την κατανάλωση ρεύματος απο την ενεργοβόρο αυτή διαδικασία. Καθώς το νερό έχει μεγάλη θερμοχωρητικότητα, και ενώ βλέπω οτι αρχίζουν να σχηματίζονται φυσαλίδες, υποθέτω ότι η θερμοκρασία του μόλις ξεπέρασε τους 70 βαθμούς Κελσίου και σε λίγα δευτερόλεπτα θα έχει την ιδανική θερμοκρασία να μετατρέψει το υπέρκορο υδρόλυμα καφέ και ζάχαρης που αναδεύω στην κούπα μου με το ανοξείδωτο κουταλάκι (όλα τα παραπάνω αντικείμενα, δωρεά της υπηρεσίας), σε ένα φανταστικό, όπως όλοι τον ξέρουν, καφέ, καφέ, έρχεται ο κατά τα άλλα αποδεδειγμένα καθυστερημένος συνάδελφος, με κοιτάζει, δεν μιλάει, πετάει το χλιαρό νερό στον νεροχύτη, ξαναγεμίζει τον βραστήρα, τον τοποθετεί στη βάση του, πατάει το κουμπί, τον ενεργοποιεί, και σε λίγα, περίπου, δευτερόλεπτα πραγματοποιεί όσα πιο πάνω περιέγραψα λεπτομερώς, με τον δικό του καφέ, ενώ εγώ έρχομαι και πάλι τελευταίος και πίνω τον καφέ μου χλιαρό τελικά...

Για κάποιο ανεξήγητο λόγο, για λίγα δευτερόλεπτα θα μπορούσε να αποφευχθεί αυτή η καταστροφική για τα νεύρα μου κατάσταση, και το περιβάλλον να είχε επιβαρυνθεί λίγο λιγότερο, όμως δεν συνέβη, οπότε πείτε μου ειλικρινά, δεν είμαι βλάκας, είμαι δεν είμαι...?

Δεν υπάρχει σχέδιο στο δημόσιο, δεν γίνεται παρατήρηση εκτίμηση πρόβλεψη...

Το έχω χάσει τελευταία,
όχι το βρήκα,
μπα έτσι νόμιζα
νομίσματα
ατάκτως ερριμμένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου